Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.05.2007 12:51 - нова седмица, ново шоу
Автор: damond Категория: Лични дневници   
Прочетен: 440 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 07.05.2007 13:00


Mразя ги тез понеделници, ей...
Едиственото хубаво, е че си нямам шеф за две седмици. И мога да си идвам  и отивам, когато пожелая. Не, че когато е тук, не мога да го правя, ама си е друго никой да не ти обръща внимание. 
Днес се доставих към 0930. А дори не се успах! Тъй като вали, реших да си хвана автобусче - спира точно пред нас и после съвсем близо до факултета. Защо ли ми беше...Вярно, дойде след няколко минути само, което би трябвало да ми направималко по-сериозно впечатление, тъй като според разписанието оставаха 10...Както и да е, окачих се кат прилежно дете, маркирах си билетчето и се понесох право към...другия край на Нанси. Пърфект! Докато се усетя, минаха няколко спирки...Тук градския транспорт благоволява да спре и отвори врати, само ако предварително си сигнализирал или ако има някой чакащ нещастник. Уви, нямаше! Както и да е, слязох си кротко нейде на майната си и се повлякох по обратния път. Докато пристига, замязах на мокър хибрид между кокошка и патка. Много мокър и много запъхтян. Връхлитам в лаб-а, хорицата щастливо си пият кафенцето и ми се усмихват. И насреща ми точно колегата Жан-Марк. Пита с усмивка: Вали, а? Аз поглеждам кат един същи темерут и процеждам: Верно, ама мислиш ли?, докато си изцеждам кротко косата. Тръпка, ей! Писна ми от туй френско време! Нали уж умерен пояс бяхме, какви са тия дъждове, да не би новият им президент от унгарски произход да ни е прехвърлил в тропиците?!


Ама е скукаааааааа...като на курорт съм...къде ми отидоха 13 часовите работни дни и 7 дневната работна седмица в бокса с ръчната пресичка. И ампулките с горелката. И двата калориметъра...изоставени от всички. Няма кой да им сложи малко масло, да им позачисти тръбите с копринен конец. Еххх, като че ли машинките ми липсваха най-много. Спомням се как миналата година се донасях в 7 сутринта и започвах веднага да правя проби, а вечер към 19-20 успявах да си седна на компа. Сега какво...цял ден пиша на топчо. И вечер пак висвам пред него. Искам си Калветоооооооо! Бях започнала да го сглабям и разглабям за под минута! Само като хвърлех едно око на волтметъра и можех да кажа в какво състояние е. 
Ходих да го видя. Изглежда токова самотен и прашасал. Аргонът му е свършил и никой не се е сетил да смени бутилката даже. Пък може би е по-добре да почине малко, голям тормоз му хвърлих две години.
Толкова ми липсват онези дни...
Сега е спокойно, малко тъжно и много скучно.


Тагове:   ново,   нова,   седмица,   шоу,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: damond
Категория: Лични дневници
Прочетен: 54747
Постинги: 26
Коментари: 33
Гласове: 89
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031